Zseniális házi készítésű kalap lámpa

Hihetetlen, de másfél évvel az első aláírt papír után beköltözhettünk végre a házunkba. Első és legfontosabb tudásmag, amit ez alatt az idő alatt szereztünk: NE végy olyan házat, ami még csak elméletileg létezik. A legszomorúbb tapasztalat pedig, hogy ez az IKEA már nem az az IKEA, amibe 10 éve fülig beleszerettem.

Node a panaszáradatot majd később (vagy soha), mert a mi kis tragikusan félkész lakásunknak vagy jelentékeny mennyiségű pénzre, vagy optimista és leleményes tulajdonosokra lenne szüksége. Pénz pedig már nincs - hála a sok "nem is gondoltam volna, hogy ezért is fizetni kell, főleg hogy ennyit" kiadásnak - így marad a reménytelenebb opció.

Az ember ilyenkor rájön, hogy a szekrény helyett jók a dobozok is, hogy ágykeret nélkül legalább nem esik nagyot a gyerek a matracról, vagy hogy tulajdonképpen a függönyök csak rontják a fényviszonyokat. Van azonban pár dolog, aminek a hiánya égetőbb a többinél. Szerencsére a DIY vonal itt is a segítségünkre siet.

img_20161106_143132.jpg

Már felsorakoztattam korábban itt a blogon izgalmas lámpacsodákat, és végre elkészítettem az egyiket, ami a kis fürdőnkben kapott helyet. Nem kellett más hozzá, mint egy plafonra akasztható lámpavezeték (én ikeás HEMMA nevű feketét vettem; 995 forint), egy LED-es izzó (fontos, hogy LED legyen a tűzveszély elkerülése érdekében; én ebből is ikeásat vettem, 1500 forint volt) és egy kalap. Biztos számtalan régi cilindert találni a jófogáson vagy a vaterán, de nekem véletlenül volt egy elfekvőben itthon, mert három éve egy diszkóban cilindereket osztogattak a Johnnie Walker whiskyhez. Ugyan nem ez a kedvenc márkám, de jópofa dolognak tűnt cilinderben ökörködni egész este. Na igen, azóta kb 30 évet öregedtem.

Az elkészítése pofon egyszerű: vágtam egy lyukat a cilinder közepén, beleillesztettem a foglalatot, aztán mehetett bele a körte. Gondoltam, hogy nem fog rosszul kinézni, de arra nem számítottam, hogy ennyire fantasztikus lesz. A mennyezethez még nem rögzítettük rendesen, de muszáj volt odapróbálni.

1478441090882.jpg

Szintén meglepetés volt, hogy milyen jól kijön a lámpa a plüss szarvasunkkal. És ezek az árnyékok!

img_20161106_145323.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://teakonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr5411934515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása