Ha kell a korlát

Emlékszünk az Aranyoskám című filmben arra a részre, amikor Dustin Hoffman szemérmesen megjegyzi, hogy "van egy kis bajusz problémám"?

Most hasonlóan KIS problémám van nekem is a nappalink közepén éktelenkedő korláttal. Nehezen találok rá mentséget, de ha nagyon meg szeretném magyarázni, azt mondanám, hogy a rengeteg kisebb és nagyobb dolog között, amikről döntést kellett hozni a ház épülése során, egyszerűen elfeledkeztem átgondolni, hogy hogy fog kinézni egy, a ház mértani közepéből kitüremkedő fehér faldarabka. Legalább már ezt is tudom: borzalmasan.

image-b39745a0e5c0872d7ed353ae96c04830c42503530c1cf1b4603d079dde37fcca-v.jpg

A helyzetet nehezíti, hogy a borzalmas faldarabkánkat felszereltük két kapcsolóval és egy konnektorral is, amiket ha egyáltalán lehet, akkor sem könnyű áthelyezni.

Azért én elővettem a mentegetőző bociszemeimet, és fejest ugrottam az építkezés bürokráciájába - amiben a kivitelező megkérdezi a villanyszerelőt, aki a "lépcsőst", aki a burkolót, aki a másik burkolót, aki a kivitelezőt... - hátha sikerül valahogy eltüntetni onnan ezt az "izét", hogy a helyére valami kevésbé "karakteres" korlát kerüljön. Elsőre egy fehérre vagy feketére festett vas szerkezetre gondoltam, valamelyik alábbi minta alapján:

korlatok.PNG

Próbált már valaki árajánlatot kérni e-mailben egy kovácstól? És tizennyolctól? Én, ha egy jól körülhatárolható problémára keresem a megoldást, mindig leülök a gép elé, és ugyanazt az árajánlatkérő e-mailt elküldöm az interneten található tíz-húsz szolgáltató címére. Durván 10 perc alatt megvan, és a visszaérkező válaszokból rögtön látható, mi a helyzet az adott területen. (Ne higgyük, hogy nincs mozgásterünk, a fürdőszobai tükrünkre például 140 ezer forinttól 30 ezer forintig kaptam ajánlatot.) A korlátnál azonban több levélre volt szükség, ugyanis a válaszok zömében elutasítottak, közölve, hogy nem vállalnak ilyen jelentéktelen munkát. Azért szerencsére voltak, akik megszántak engem és a szerencsétlen sorsú kis korlátomat, változó díjazás ellenében. (Kaptam 70 ezres, de 240 ezres ajánlatot is.)

Szóval, kovácsot találtam, már csak egy faldarabot kell az éj leple alatt elhordanom. Addig is, íme néhány inspiráló kép szép korlátokról.

butor_ombre_szinatmenet_2.jpg

http://www.inspiraciok.hu/2012/04/lakberendezesi-trend-ombre-love.html

jones_house_7.jpg

http://ba-interiordesign.blogspot.hu/2011/02/tobbgeneracios-otthon.html

 

enhanced-buzz-31591-1332265472-30_1.jpg

http://www.buzzfeed.com/peggy/10-design-ideas-for-your-loft#.fdm4kM85M

modern-spiral-stairs-with-creative-banister-stair-railings.jpg

http://interldecor.blogspot.hu/2014/10/modern-stairs-design-2015.html

d9e90c34.jpg

http://biborfa.hu/hu/referenciaink/butorok1/lepcsok-korlatok/lepcsok-korlatok1/

A bejegyzés trackback címe:

https://teakonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr808574306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BNati 2016.04.18. 15:49:53

Húúú, de jól összegyűjtötted őket. Átérzem, mi lépcső gonddal küzdünk, de őket találtuk meg és most lebegő lépcsőnk lesz :) lakberinfo.hu/otthonok/epiteszet/2015-10-22-olasz-design-lepcsok-helytakarekos-es-lebego-valtozatokban/
süti beállítások módosítása