Széket az Ebayről? Honnan máshonnan?!

Jelentem, haladunk! A tavaly augusztusi beköltözés után hosszú hónapokig tartó vegetáció kezdődött nálunk lakberendezési szempontból. A legnagyobb lakszépítő törekvéseink kimerültek abban, hogy a dobozainkat egyik sarokból a másikba rendezgettük.

De az utóbbi hetekben végre elindult valami. Bár szerintem minden apróságnál felmerül bennem, hogy erről érdemes lenne említést tenni a blogon, valójában még mindig nincs olyan sarka a háznak, amire azt tudom mondani, hogy kész van, így ezzel még várok, azonban múlt héten fantasztikus felfedezést tettem, amit muszáj megosztanom.

Elérkezett az idő, hogy étkezőszékeket vegyünk, azonban ez - ahogy sok más - nem bizonyult egyszerűnek. Ugyan remek székek vannak a lakberendezési áruházakban, az igazán szép darabok 15-20 ezer forintnál kezdődnek. Ha pedig még valami különlegességben is gondolkodik az ember, nem ritka a 30 ezer feletti ár darabonként. Ha csak kettő kellett volna, talán nem lett volna ezzel gond, de nekünk nyolcra volt szükségünk.

Már egy ideje böngésztem a neten megfelelő árú és kinézetű székek után, amikor az én okos és imádnivaló Öcsém bevezetett az Ebay csodálatos világába. Eddig azt gondoltam, hogy itt maximum cipősdoboz méretű dologkat érdemes vásárolni a szállítási költség miatt, de kiderült, hogy tévedtem.

Nem kellett sokat keresgélni, hogy megtaláljam a tökéletes széket, ráadásul a szállítással együtt darabjáért 8 ezer forintot kellett fizetnem. De ami a legjobban meglepett, hogy egyetlen hét alatt megérkezett a ház elé a két termetes doboz. (Persze ez semmire sem garancia, lehet, hogy csak nekem volt szerencsém...)

Ami pedig az Eiffel székeket illeti, a legkényelmesebb étkezőszékek, amiken valaha ültem! Bár még közelről sincs kész az étkező, készítettem pár fotót a szuper székekről.

img_20170501_213939.jpg

img_20170501_214004.jpg

img_20170501_214036.jpg

img_20170501_214307.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://teakonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr6712472457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása