A legtökéletesebb szappantartó, ami valójában nem is az

Úgy vagyok én a lakberendezéssel, mint Bridget Jones a riporterkedéssel. A kényszer visz rá újra és újra, ráadásul nem vagyok benne túl jó, de azért néha nekem is lehet szerencsém.

Hát ez történt most is.

A zuhanyzóba felszerelt tárolót szerettem volna valami élővel feldobni, ezért - magától érthetődő módon - vettem bele pár ikeás MŰnövényt. Ebben a tárolóban minden remekül elfér, viszont a szilárd szappan és a samponkorong elhelyezésén még törtem a fejemet. Az az igazság, hogy sokkal jobban szeretek jó minőségű szappant használni, mint tusfürdőt, a lush samponkorongokért pedig egyenesen rajongok, viszont ezeket szárazon tartani nem egyszerű. Még a nevesített szappantartókban is összegyűlik némi víz, amitől használat nélkül is fogynak a drága kincsek.

Ezen nehézségek miatt hetekig nem találtam megfelelő szappantartót, viszont a tisztálkodás ettől még nem állhat le, így a szappant és a sampont átmenetileg a dekorációra raktam száradni, ami olyan tökéletesen bevállt, hogy már nem is keresek tovább.

A strapabíró műanyag növényke büszkén feszít új, jelentőségteljesebb pozíciójában. Még ha kicsit össze is gyűlne rajta a szappan, csak le kéne öblíteni, és mivel nem érintkezik nagy felületen a tömbbel, így remekül ki tud száradni. És látványnak sem rossz :) . Íme:

1495112035364.jpg

img_20170518_144610_1.jpg

img_20170518_145654.jpg

img_20170518_144554_1.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://teakonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr9612519523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása