Falmatrica és táblafesték - a gyerekszoba legjobb barátai

Tavaly már áradoztam a manapság látott menő gyerekszobákról, és most végre mi is eljutottunk ide. Persze ezek még csak az első bátortalan de annál lelkesebb lépések, azonban már most látszik, hogy az irány jó.

A táblafestéket két éve vehettem, akkor még gyerek se volt, de ahova szántam, oda végül nem lett felkenve. A falmatrica úgy két hónapja érkezhetett. Azóta várta a sarokban, hogy megmutathassa magát.

Festékből a Trinát Skolatex termékét használtam, két rétegben (kb 2 x 20 perc volt a 4x1,2 méter felkenése széles ecsettel), a matricát pedig az Aliexpress-en rendeltem. 6 dollárba került egy, nálunk másfél is felfért a falra. Egyébként ha falmatricáról van szó, nem tudok jobb beszerzési forrást az Aliexpressnél. Olyan borzalmasan sok féle van, hogy majd egy hétig minden szabad este böngészéssel telt. Mondjuk akkor már nem csak a most felragasztott matricát, hanem a többi falra valamikor a napokban felkerülő színes pöttyöket is megrendeltem, és kb 2-3 hét alatt meg is érkeztek.

Íme egy link a mi matricánkoz, de érdemes böngészni, nem kizárt, hogy ugyanez más kereskedőtől még olcsóbban elérhető.

Azért persze érdemes hosszabb időre számolni, ha az ember távoli kontinensről rendel. A lámpáimat például - amiket 4-5 hete rendeltem - már két hete vámkezeli a Magyar Posta... olyan gyönyörűségesek, remélem, nem tetszettek meg valakinek...

Node íme a kész mű egyedül...

img_20170617_085039.jpg

... és az alkotó kiskorúval (a kezében nem kréta, hanem az erre a táblára működő filc van, ami beltéren jobb megoldásnak tűnt, a krétapor miatt).

img_20170617_085133.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://teakonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr7012601425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csank Zoltánné 2017.06.17. 21:11:25

Szuper lett. Gratulálok, és a festést itthon is tervezem
süti beállítások módosítása